torsdag den 29. oktober 2009

Havde afsat hele onsdagen til sex. Dejligt... rullede ind på XXDark ved 10 tiden, og trissede rundt i de mørke korridorer. Jeg kendte klubben fra i fjord, men dengang brød jeg mig ikke om den. Oplevede kun hetrofyre, som ventet på kvinder, og den dag jeg var der, var der ingen. Så det gad jeg ikke. Brugte Body og de andre klubber i stedet.

Nå.. en kvinde på Boyfriend omtalte XXDark som et interessant sted i en mail til mig. Så jeg oprettede en profil der inde,-grats-, og som sagt, trissede så rundt der inde. Det er nu svært at orientere sig, når ens briller reagerer på lys, og det går lang tid, for de tilpasser sig mørket. Og der er mørkt.

Nu havde jeg en aftale med en trans over frokost. Skal vi se, det er lidt mere indviklet; jeg chattede med en trans, han var så ejet af en Miss, som så gav mig lov at bruge slavesoen. Derfor skulle jeg lig se stedet an, ud fra SM- relaterede lege. Og xxDark er storartet. Der er et egentligt SM-rum, og et ekstra som absolut egner sig. Jeg havde forberedt tove, en pisk og en masse forskellige klemmer. Og der var kroge alle vegne, til at fiksere slaven. Egentlig havde jeg tænkt mig No.1 på Østerbro. Men xxDark er faktisk bedre til det jeg havde gang i.

Jeg var der for at se stedet an. Men det forhindrede mig ikke i at stille mig op ovenfor en fyr, med en lækker pik. Han stod og spillede og betragtede en videofilm. Jeg fant pikken frem og viste, hvad jeg havde at byde på. Hans blik fortalte, at det gad han da godt. Så mig over til ham, og lege lidt med hans.
Lige det der, at optage kontakt med en fyr, er vildt inciterende. Til går de i panik; virkeligheden bliver for pågående.
Han her kunne håndtere situationen, han stillede sig på knæ og indledte et blowjob. Det var ved at gå for hurtig for mig, så jeg afbrød ham... og trak følehornet til mig.

Jeg ville da så absolut have mere end et blowjob... og der var da et par timer til jeg skulle møde transen.Jeg havde dårligt kommet ud i korridoren, før en fyr spurgte om jeg var til noget. Jo da, anale fornøjelser... han også. Så vi kravlede ind i et af de mindre kryb- ind og af med bukserne. Og jeg tog han rimeligt resolut, nyder meget bare at give efter for driften. Og så var det, at han bad om at få lov til tage mig... Gider du lige...lov... ikke noget jeg heller vil... nyder meget at få pik... og det fik jeg. Det er ikke så meget at skrive om det, andet end at det var pragtfuldt, og efter dejlig lang tid..., spurgte han, om han måtte slikke mig ren. Åh ja... så gerne, og så var det jeg kom...

Skal vi se..., hvad skete der ellers i xxDark? Kvinder?
Der kom en moden dame og havde et gangbang med fire..., sikke et ressourcespil, de ventede pænt på tur...., ingen legede med hinanden... sikke noget. Elsker gangbangs, men ikke, når jeg ser det fra den forkerte side af et vindue, og bryder mig nu heller ikke om at bare stå og glo.Og et sødt lille kraftværk bevilgede en sød fyr en gang massage... det udviklede sig, hun fik godt nok brugt stemmen den formiddag i oktober.... flot brølt, må man sige... blev helt misundeligt på fyren.

Det bemærkelsesværdige med xxDark er, at kvinderne bag disken også sexer ude i klubben. Det kender jeg ikke fra Adam og Eva. Søde receptionister, sexy afklædt, men absolut ikke røre. Sådan ser det ud i deres profiler, altså det med at sexe på den anden side af skranken-, og det gjorde denne her søde dame også. Så flot. Har da også sendt hende en mail, hvor jeg komplimenterede hende for indsatsen. Hun er nu alt alt for ung for mig... så næsten ingen bagtanker. Ellers så jeg ingen kvinder.

Man kan købe drikke, en Cola til mig, og to kopper kaffe,- gratis. Havde jo en bagtanke med al den væde.

Nå, transen... havde aftalt at møde hende på privatadressen. Det var en overvældende oplevelse.
Hun er overordentlig sød, venlig og ... sikke noget at skrive: intelligent. Fysisk er hun langt fra min lyst, overvægtig og passer ikke på sig selv. Og så er der et andet handicap, men det lader vi ligge ukommenteret.

Hun er en slaveso...., og det er nyt for mig at sexe så råt. Har det også svært med den slags benævnelser. Men... kan da godt se det fungerer. Men jeg har brugt for rigtig rå sex, og jeg er for gammel til at udsætte lyster nu.

Så ind på XXDark, dejligt billigt i øvrigt, skulle ikke betale for at komme ind igen. Vi fik to nøgler til de alt for små skabe, og noget af tøjet, tegnebog og sko... ind med det. Og ind i SM-rummet. Mig ud af tøjet. Stilen i XXDark er, at fyrene går rundt med tøj. Jeg foretrækker så absolut det nøgne look, men in Rom, do as the romans does...Slavesoen var bundløs, i kjole og top, sorte nylonstrømper... langt hår... hendes eget...vi åbnede ballet med en lang golden seance. Hun fik det i den forkerte hals, hun kunne ikke svælge hurtig nok, hun fik ikke vejrtrækningen til at fungere... og jeg var pisseligeglad, bogstaveligt talt. Havde jo også forberedt mig. Bagefter blev hun sat til at gøre rent.

Jeg ville have mere dirty, så vi fortrak ind i rummet, med madras over hele gulvet, plastbetrukket madras og en spraj- flaske med sprit og en masse køkkenrul. Mere golden... til hende, og så måtte jeg lige mærke, hvordan stjernehullet havde det... godt med glidekrem og en finger indenfor. To og tre... så kunne jeg godt mærke på hende, at det ikke bekom hende godt.

Hun er også en lesbisk trans... så hun mangler vist lidt erfaring med den afdeling.
A pro pos lesbiske transer; hun er så den tredje af slagsen jeg har mødt. Den første var en nær ven, som gennemgik kønsskifteoperation. Som kvinde forsøgte hun, at få exkonen til at forstå, at hun nu bare var en lesbisk kvinde, og at ægteskabet sådan set kunne fortsætte, men nu mellem to kvinder. Konen var ikke lesbisk, hun blev alkoholiker og meget ulykkelig, den transseksuelle døde kort efter af cancer.
Den anden var en trans fra provinsen, som også omtalte sig konsekvent som lesbisk. Et drastisk scoretric... må man sige. Og så nu slavesoen, også lesbisk og gennemgående havde hendes sexkarriere været bundet op på kvindelige dominaer.

Så var der tid til lettere spank. Nød at spanke, lyden, fornemmelserne i hånden, farven og varmen på den andens ende... nyder det meget. Men ikke noget jeg plejer at kaste mig ud i.
En fyr stillede sig op i gloryholet, og slavesoen blev sat til at betjene ham. Hun gjorde selvfølgeligt, som der blev sagt, ledsaget af spank. Bagefter indledte jeg en længere piskeseance med en lille ridepisk. Heldig for hende kom der nok en pik i gloryholet, så hun blev bevilget en pause, så hun kunne betjene den trængende.

Han fra gloryholet ville så gerne tage hendes stjernehul..., og det måtte han da også. Desværre forsøgte han først at gøre det, uden kondom. Det standsede jeg ham i. Så var han lidt karrig med glidekrem... , så han fik besked om at trisse af. Da slavesoen protesterede opfattede jeg det først som kruk. Jeg mener, jeg havde smut stjernehullet, og manden, så stor var han nu heller ikke. Men han var nu heller ikke ferm til at finde vejen.

Jeg fortsatte med mere pisk, efter en god time proklamerede jeg, at det var tid til pause. Nu var det så absolut ikke heavy pisk, moderat...., måske lidt for stilfærdigt, men langvarig. Jeg afsluttede seancen med, at slavetøsen skulle bolle mig med en dildo. Og jeg nyder det.... så himmelsk.

Pausen blev til afslutning, Cola og fanta... og hjem. Selvfølgelig kørte jeg damen hjem... nu må vi så se, om vi skal genoptage kontakten.


Det kommer så ikke til at ske. Slavesoens frue mailede mig, hun var ked af situationen med fyren og den manglende glidekrem... og bøvlet med kondomet. Og ønskede ikke, at jeg brugte slavesoen mere.


Jeg er sikker på, at jeg skal sexe dirty og hæmningsløst igen... ikke sådan at forstå, at det skal være golden... eller at det skal være noget andet... det tager vi i den rækkefølge det måtte komme. Og egentlig er jeg ligeglad med om det er en trans, fyr eller kvinde.

Jeg tror ikke, at jeg er til slave-herre lege. Jeg finder det lidt trættende med den stærkt asymetriske rollefordeling. Det jeg har det bedst med, det er, at vi gør det vi har lyst til... og at begge er aktive i den forstand, at vi begge har ret til at tage initiativer. Og det er nok ikke konventionel SM jeg er til, men moderat painplay. Nyder klemmer i brystvorterne...eller i pikken, nyder og spanke... og få et klask eller ti.... nyder at binde og blive bundet....og tænder ret meget på at vi er flere og så nyder jeg virkelig en flot pik. Trænger virkelig til pik.
Jeg lagde denne tekst ud på min dagbog på Boyfriend. Flere transer har kontaktet mig. Men jeg tror ikke jeg er god til transer, set sagen fra deres perspektiv. Leger ikke med roller, er mere ude efter kontant sex. Om de så er det ene eller det andet... er langt hen af vejen underordnet.
På søndag sexer jeg igen.

En fyr inviterer mig på Lookey Lookey. Har aldrig været der, men det lyder interessant. Frækt, heder det vel. Eller på xxDark. Måske No.1. Sikke et dejligt dilemma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar